شناسهٔ خبر: 67484467 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نویدکیا: کار ناتمام خودم را در مس رفسنجان کامل می‌کنیم

سرمربى تیم فوتبال مس رفسنجان از تصمیم قطعى خودش به منظور ادامه همکارى با این باشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم محرم نویدکیا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه مس رفسنجان گفت: باگذشت چند روز از پایان فصل فکر می‌کنم همه ما به کمی استراحت نیاز داشتیم و حالا وقت آن رسیده که کار خودمان را برای یک ماجراجویی تازه آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات طبیعی است که پیشنهاداتی برای هر مربی و یا بازیکنی وجود دارد اما ترجیح من این است که کار ناتمام خودمان را در مس تکمیل کنیم و به احترام هواداران، مردم عزیز رفسنجان، بازیکنان خوب، مدیرعامل و اعضای باشگاه که یک فصل سخت را در کنار هم سپری کردیم به قراردادم پایبند هستم و فصل جدید را با قدرت در کنار هم آغاز می‌کنیم. 

نویدکیا تصریح کرد: باید بگویم با وجود همه سختی‌ها جو بسیار خوبی در بین همه ما وجود داشت و با همدلی برای نخستین بار در کنار هم به فینال جام حذفی رسیدیم. ادامه این راه برای همه ما می‌تواند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد مشروط به آنکه به خوبی برای حضور در فصل جدید آماده شویم.

انتهای پیام/

سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: جا دارد از آقای مدرس خیابانی مدیرعامل محترم شرکت مس و آقای انارکی نماینده محترم رفسنجان تشکر کنم که در یک نشست مشترک در کنار مدیرعامل باشگاه توجه و حمایت خودشان از تیم را نشان دادند.

خواسته من در این جلسه به هیچ وجه در مورد مبلغ قرارداد و اینگونه مسایل نبود. 

تنها از شرکت درخواست کردیم در این فصل همه چیز به شکل منظم و حرفه‌ای دنبال شود و بتوانیم تعهداتمان را به موقع و طبق زمان‌بندی انجام بدهیم، همچنین بدهی‌های فصل‌های قبل پرداخت شود تا شاهد برخی مشکلات گذشته نباشیم و آرامش مورد نیاز در این فصل حاکم باشد که در مورد این موضوعات مباحث خوبی مطرح شد. 

مس رفسنجان با حمایت شرکت باید به یک ساختار با ثبات و حرفه‌ای و آرامش نسبی برسد تا بتواند در این مسیر موفق باشد و با حمایت هوادارانش اتفاقات‌ بزرگی را رقم بزند.

 

نویدکیا در پایان گفت: بر اساس مذاکراتی که با آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه داشتیم و فهرستی که به ایشان ارائه دادم فعالیت نقل و انتقالاتی ما با هماهنگی کامل آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در پنجره تابستانی برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید آماده شویم.

انتهای پیام/

 

نظر شما