شناسهٔ خبر: 67483348 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ استان بوشهر: امروز مسیر پیش روی ما، سعادت آفرین، آینده دار و امید آفرین است

مدیرکل فرهنگ استان بوشهر در بیست و سومین نشست گفتمانی چله خدمت در جمع کارکنان شهرک صنعتی بوشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی با قدرت مدافع رای مردم است، خاطرنشان کرد: امروز مسیر پیش روی ما متعالی رو به جلو، سعادت آفرین و آینده دار و امیدآفرین است.

صاحب‌خبر -

    به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ،عبدالرحیم افروغ ، اظهار داشت: در ادوار مختلف تاریخ بشریت علاوه بر عدالت بعنوان یک اصل مترقی، اصول و ارزش های دیگری می بینیم که عدالتخواهان تاریخ و مبارزان علیه ظلم و استبداد در زندگی جوامع و ملل مختلف دنبال می کردند.

وی افزود: شعارهایی که ملل مختلف مطرح کرده بودند را امام راحل در جمهوری اسلامی عینیت بخشید و انقلاب اسلامی نقطه آغاز راه برای حکومت صالحان به جهان بشریت عرضه کرد.

افروغ بیان کرد: جمهوری اسلامی که هسته کانونی جنبش آخرالزمانی است در یک جنگ تمدنی، علم آزادی انسان را برداشته است.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ما طلبکار عصر معاصر بشریت هستیم و علم دفاع از انسان و زن را بلند کرده ایم، نه جنبش فمنیسم که برای رونق بخشی به کسب و کار و صنایع و کارگر ارزان ایجاد شده است‌.

وی با انتقاد از برخی جریانات که انتخابات را در جمهوری اسلامی مهندسی شده می دانند، ادامه داد: اگر انتخابات مهندسی شده است پس این ستادها و کارناوال ها و هیاهوها برای چیست؟

وی با اعلام اینکه برای ایران و فردای خودمان و فرزندانمان باید دنبال مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم، افزود: در جمهوری اسلامی افراد آزاد هستند به هر کس می خواهند رای دهند اما تلاش کنیم به سمت گزینه هایی که به مبانی انقلاب معتقدتر هستند، برویم.  

افروغ با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، ابراز کرد: فردی را انتخاب کنیم که از نظام اسلامی و آرمان های آن دفاع می کند.

وی، شهید رئیسی را یک الگو خواند و تاکید کرد: قطعا تداوم مسیر شهید رئیسی می تواند برای کشور و ما ثمربخش باشد.

 

نظر شما