شناسهٔ خبر: 67479426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در خوزستان:

مردم با حضور در انتخابات آینده‌ای بهتر رقم بزنند

اهواز - رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در خوزستان از مردم خصوصا جوانان درخواست کرد تا ۱۵ تیر با حضورشان پای صندوق رای، آینده‌ای بهتر را رقم بزنند.

صاحب‌خبر -

مسعود صفایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مسئولان کمیته‌های مختلف در ستاد مرکزی پزشکیان اظهار کرد: در کمیته‌های مختلفی که در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در نظر گرفتیم همه در تلاش برای جذب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری هستند.

وی با اشاره به گام‌های بزرگ برداشته شده و نیز گام‌های بزرگ‌تری که هنوز باقی مانده است، افزود: علی‌رغم شور بی‌سابقه‌ای که در مردم ایجاد شده و انتخابات را به میدانی برای همراهی‌ها و همدلی‌ها تبدیل کرده اما ضعف‌هایی نیز داشته‌ایم. همه ستادها باید به فوریت با تشکیل جلسات کارشناسی به آسیب‌شناسی امور بپردازند.

صفایی مقدم با تأکید بر اهمیت شور و نشاط بیشتر در فعالیت‌ها، اظهار کرد: این‌بار با شور و نشاط بیشتر و نیز با حساسیت بالاتر کار خواهیم کرد. قهر مردم و به خصوص جوانان آینده بهتری برای آنان رقم نخواهد زد. شرایط دشوار پیش روی ایران را درک کنیم و با توکل بر خداوند و امید به ساخت ایرانی آبادتر و آزادتر، تردیدها را زدوده و شرایط را از هر نظر برای رأی دادن به مسعود پزشکیان فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: با همکاری و همدلی بیشتر، می‌توانیم به اهداف والای خود دست یابیم و آینده‌ای روشن‌تر برای ایران رقم بزنیم.

صفایی مقدم گفت: پزشکیان شخصیتی متواضع، با اخلاق، دلسوز، تخصص‌گرا و متعهد به جامعه، مردم و ایران اسلامی است و در دولت وی، قطعاً سپهر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جوانان روشن خواهد بود.

نظر شما