شناسهٔ خبر: 67471740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

۲۱۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر واگذار شد

مدیرکل بنباد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طی دولت شهید رئیسی، دو هزار و ۱۸۷ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر واگذار شد.

صاحب‌خبر -

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: تمام سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برای به سرانجام رسیدن طرح نهضت ملی مسکن وظایف و مسئولیت‌هایی بر عهده دارند که وظیفه بنیاد مسکن هم در طی امضای یک تفاهم‌نامه با معاونت مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن به این بنیاد واگذار شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه میان بنیاد مسکن، معاونت مسکن و ساختمان و سازمان ملی زمین و مسکن، قرار شده است که ۰ تا ۱۰۰ عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که جمعیتی کمتر از ۲۵ هزار نفر دارند، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت بگیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های پیشرو در ساخت مسکن ملی است، گفت: در طول سه سال گذشته دو هزار و ۱۸۷ واحد مسکونی در قالب مسکن ملی توسط بنیاد مسکن ساخته شده است.

خواجه‌ای ادامه داد: طبق هدف‌گذاری صورت گرفته قرار است، در هفته دولت نیز ۳۵۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هرچه بهتر این طرح افزود: برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه‌های نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش پیدا کند.

خواجه‌ای افزود: با افزایش و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های مسکن، علاوه‌بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

نظر شما