شناسهٔ خبر: 67465552 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یوآف گالانت با اشاره به ضربات مهلک مقاومت:

بیش از یک تیپ نظامی را از دست داده‌ایم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون شمار نظامیان صهیونیستِ به هلاکت‌رسیده و زخمی‌شده از شمار نظامیان یک تیپ نظامی فراتر رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی به تلفات سنگین ارتش این رژیم از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون اذعان کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به نظامیان بیش‌تری نیاز داریم. حدود ۷۶۱ نفر از افراد ارتش کشته شده‌اند و بیش از ۴ هزار نظامی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

گالانت با اذعان به تلفات سنگین صهیونیست‌ها وهمچنین درخواست یهودیان «حریدی» برای معافیت از خدمت نظامی اجباری ادامه داد: معقول نیست در حالی که ما بیش از یک تیپ کامل را از دست داده‌ایم، گروه خاصی را به کلی از خدمت نظامی معاف کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: باید شمار زیادی از حریدی‌ها برای خدمت نظامی در ارتش اسرائیل به خدمت گرفته شوند.

گفتنی است شب گذشته نیز هزاران صهیونیست «حریدی» با انجام تظاهرات گسترده به تصمیم اخیر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در لغو معافیت خدمت نظامی اجباری خود اعتراض کردند.

معترضان در این تظاهرات فریاد می‌زدند که ترجیح می‌دهند عمر خود را در زندان سپری کنند تا آنکه بخواهند در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت کنند.

گرچه حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و سایر احزاب راستگرای صهیونیست با خدمت اجباری صهیونیست‌های حریدی مخالف هستند، اما دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور دستوری اعلام کرده است که این صهیونیست‌ها نیز باید مشغول خدمت نظامی اجباری در ارتش این رژیم بشوند.

اکنون دادستانی رژیم صهیونیستی خواستار فراخوان دستکم ۳ هزار صهیونیست ارتودوکس به خدمت نظامی شده است، موضوعی که خشم حریدی‌ها را برانگیخته است.

نظر شما