شناسهٔ خبر: 67463712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان؛

بهره برداری از ۳۵۰ واحد مسکونی در استان زنجان تا پایان هفته دولت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: تا پایان هفته دولت ۳۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان زنجان به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رضا خواجه ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول ۳ سال گذشته، ۲ هزار و ۱۸۷ واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و احداث شده است، اظهار کرد: تا پایان هفته دولت سال جاری ۳۵۰ واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.

وی به تکمیل و واگذاری ۱۳۴ واحد مسکونی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ تا کنون اشاره کرد و افزود: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان  طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: طراحی و احداث ۲۷۸ واحد مسکونی در قالب  پروژه های مسکن محرومین و تکمیل و واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به متقاضیان پروژه های محرومین از برخی اقدامات این نهاد در حوزه مسکن شهری می باشد.

خواجه ای با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح بیان کرد: برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن ، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد.

وی تاکید کرد:  با افزایش و مشارکت مردم در اجرای پروژه های مسکن ، علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه گذاری هم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما