شناسهٔ خبر: 67462447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مراسم که می‌گیرند جایی برای ما نیست

ستاره سابق تیم ملی: من دیگر در این رشته نیستم!

گلر سابق تیم ملی فوتسال انتقادهایی به فدراسیون انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رضا ناصری، گلر سابق تیم ملی فوتسال و از بازیکنان تاثیرگذار این رشته در گفت‌وگویی که با "مهر" داشت به بررسی شرایط تیم ملی فوتسال و ارزیابی شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی پرداخت.

ناصری در ابتدا با انتقاد از کارشناسانی که گروه ایران در جام جهانی را آسان دانسته‌اند گفت: کسانی که چنین اظهار نظرهایی می‌کنند یا در مورد حریفان تیم ملی ایران تحقیق نکرده‌اند یا علم لازم در این مورد را ندارند.

وی ادامه داد: بررسی شرایط حریفان تیم ملی فوتسال ایران نشان می‌دهد که شاگردان شمسایی کار سختی در پیش دارند چرا که فرانسه در سال‌‌های اخیر رشد بسیار چشم‌گیر و تاثیرگذاری داشته و حریفان قدرتمندی را از پیش رو برداشته است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: ونزوئلا و گواتمالا هم حریفان قدرتمندی هستند که بررسی نتایج و عملکرد آنها نشان می‌دهد حریفان سرسختی برای تیم ملی خواهند بود. به همین خاطر به تیم ملی هشدار می‌دهم که به هیچ عنوان حریفان را دست کم نگیرد و با تمام توان راهی جام جهانی شود.

ناصری پیشنهادی هم برای فدراسیون فوتبال داشت و گفت: با مسائلی که مطرح کردم همه باید بدانند که حریفان تیم ملی تا بن دندان مسلح هستند و با آمادگی کامل به جام جهانی می‌آیند. به همین خاطر فدراسیون فوتبال باید زمینه برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های مطرح جهان را برای تیم ملی فراهم کند تا بازیکنان با بزرگان فوتسال جهان تنه به تنه شوند، اگر بازی تدارکاتی نداشته باشیم بعدا حسرت خواهیم خورد که چرا تیم ملی را آماده رویداد بزرگی مثل جام جهانی نکردیم. شرایط این مسابقات با سایر رویدادها فرق دارد و تیمی موفق خواهد بود که خوب تدارک دیده باشد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران که بارها با این تیم قهرمان آسیا شده است، با انتقاد از اقدام مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال در مراسم بهترین‌های فوتسال ایران گفت: آقایان فراموش کرده‌اند که صندلی که روی آن نشسته‌اند به‌خاطر زحماتی بوده که من و امثال من در تیم ملی کشیدیم. اما تصویری از ما در این مراسم وجود نداشت و حذف شده بودی، شاید این آقایان نمی‌توانند پیشکسوتان قوی و قدرتمند را کنار خودشان ببینند. وقتی اتفاقی می‌افتد و درگیری ایجاد می‌شود سراغ ما می‌آیند تا رسیدگی کنیم اما وقتی مراسم این‌چنینی هست ما جایی بین فوتسالی‌های قدیمی نداریم.

وی ادامه داد: این میزها برای افراد نمی‌ماند و خیلی زود از مسئولیت‌شان کنار می‌روند اما مهم برای من مردم هستند که هنوز از بازی‌های ما در تیم ملی خاطره دارند و به نیکی از آن یاد می‌کنند.

رضا ناصری در پایان گفت: من به عنوان یک پیشکسوت که نزدیک به دو دهه برای تیم ملی فوتسال ایران بازی کرده‌ام جایی در این رشته ندارم اما خدا را شکر می‌کنم که در حوزه دیگر ورزش به عنوان مدرس مشغول کار هستم اما باید فعالیت ما در فوتسال باشد نه یک رشته دیگر. این برای فوتسال بد است که من عمرم را در این رشته گذاشته‌ام اما در حال حاضر در حوزه دیگری فعالیت می‌کنم.

نظر شما