شناسهٔ خبر: 67462054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد؛

اجرای ۹ پروژه پژوهشی در حوزه گازرسانی آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از اجرای ۹ پروژه پژوهشی در حوزه گازرسانی استان با ۸۲ میلیارد ریال هزینه کرد در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر کمالی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری افزون بر پروژه‌های پژوهشی مهم و راهبردی، متناسب با نیازهای پژوهشی، این شرکت از ۱۰ پایان نامه تحصیلات تکمیلی حوزه گاز حمایت کرده است.

وی گفت: پژوهش و تحقیق در ارتقای بهره وری و بهبود مدیریت فرآیندهای صنعت گاز مهم بوده و کسب دانش فنی و بومی سازی ساخت تجهیزات، ارتقای فنون اجرایی، بهینه سازی فرآیندها و رفع معضلات عملیاتی، مهم‌ترین رویکرد پژوهشی در حوزه گازرسانی است.

وی با اشاره به اجرای موفق پروژه‌های پژوهشی کاربردی شرکت در حوزه ساخت تجهیزات گازرسانی افزود: امسال طراحی و ساخت یک نمونه لاین مارکر صحرایی غیرفلزی نانو کامپوزیت بتنی و تدوین پیشنویس استاندارد مشخصات فنی آن، طراحی و ساخت یک نمونه بدنه و قطعات داخلی رگولاتور Top Entry سایز ۶ اینچ کلاس ۶۰۰ و تست میدانی موفق آن، از جمله دستاوردهای مهم پژوهشی در عرصه نوآوری و کسب دانش فنی است.

کمالی اظهار کرد: ارزیابی آسیب پذیری شبکه خطوط تغذیه و توزیع گاز و تأسیسات گازرسانی شهرستان تبریز در برابر مخاطرات طبیعی و تهیه الگوریتم قطع گاز نیز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم تحول استانی در حوزه مقاوم سازی و ارتقای ایمنی تأسیسات گازرسانی در زمان بحران، در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۲ مقاله علمی و پژوهشی این شرکت نیز در نشریات و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین المللی پذیرفته و چاپ شده است.

نظر شما