شناسهٔ خبر: 67442339 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

امیر ولی زاده دیزجیکان و مهدی اصغری عظمی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شدند

در سی و یکمین «جشنواره دانشجوی نمونه» مربوط به دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امیر ولی زاده دیزجیکان و مهدی اصغری عظمی در مقطع دکتری تخصصی PHD به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، اسامی برگزیدگان مرحله نهایی ( کشوری) سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه مربوط به دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.

مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه روز یکشنبه دهم تیرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در دانشگاه صنعتی شریف با حضور وزرای بهداشت و علوم، مدعوین و برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

اسامی برگزیدگان مرحله کشوری مربوط به وزارت بهداشت به شرح زیراست:

مهدی هادیان برسیانی از اصفهان دکترای بالینی

محمد رضا امینی از شهید بهشتی دکترای تخصصی

امیر ولی زاده دیزجیکان از تبریز دکترای تخصصی

راضیه آخوند زردینی از کرمان دکترای تخصصی

مهدی اصغری عظمی از تبریز دکترای تخصصی

محمد حسن سهولی از شهید بهشتی دکترای تخصصی

علی دل گرم شمس آبادی از شهرکرد دکترای حرفه ای

سید مهدی زارع زاده ابرقوئی از تهران دکترای حرفه ای

ساناز رضاییان از جهرم دکترای حرفه ای

علی عباس زاده چراغعلی از تربیت حیدریه مقطع کارشناسی

آرین غم خوار رودپشتی از قم مقطع کارشناسی

دانشجوی نمونه به فردی گفته می شود که از نظر علمی (که شامل فعالیت های آموزشی و پژوهشی می شود)، از نظر اجتماعی، فرهنگی (که شامل فعالیت های ایثارگری، قرآنی و... می شود) و شئون دانشجویی (که شامل رعایت ضوابط و مقررات، رفتار، اخلاق، مسئولیت پذیری، اعتقادات دینی و مذهبی می شود)، در رتبه بالاتری نسبت به دانشجویان دیگر باشد. جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هرساله با همکاری دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت های دانشجویی فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور، باهدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری‌های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت‌های دانشجویان، برگزار می‌شود.

گفتنی است، امیر ولی زاده دیزجیکان و مهدی اصغری عظمی در مقطع دکتری تخصصی PHD به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شدند.

ثبت نام دانشجوی نمونه از دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه دانشجونی نمونه شروع شد، در ادامه تعداد ۲۲ نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این جشنواره شرکت نمودند که از این تعداد ۱۱ نفر در مرحله دانشگاهی و ۱۰ نفر در مرحله ستادی موفق به کسب رتبه شدند. در نهایت ۲ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان دانشجوی نمونه در مرحله کشوری سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه مربوط به دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب مقام شدند.

نظر شما