شناسهٔ خبر: 67440880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاشانی: مردم با وجود همه مشکلات، پای کار ایستاده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشارکت مردم در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت و حضور چهل درصدی مردم، علیرغم تمام مشکلات معیشتی و کار و مسکن، افتخار آمیز است و مردم با وجود همه مشکلات، پای کار ایستاده‌اند. عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشارکت مردم در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت و حضور چهل درصدی مردم، علیرغم تمام مشکلات معیشتی و کار و مسکن، افتخار آمیز است و مردم با وجود همه مشکلات، پای کار ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، کاشانی خزانه دار و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و چهل و پنجمین جلسه صحن شورا، ضمن تبریک عید غدیر و روز مباهله اظهار داشت: مباهله کمتر از غدیر نیست و پیغمبر در روز غدیر گفتند علی (علیه السلام) جانشین من، و در روز مباهله گفتند علی (علیه السلام) جان من است. این روز را به خدمت همه مسلمین تبریک می‌گویم. 

وی افزود: مشارکت و حضور چهل درصدی مردم، علیرغم تمام مشکلات معیشتی و کار و مسکن، افتخار آمیز است و مردم با وجود همه مشکلات، پای کار ایستاده‌اند. 

وی ادامه داد: مردم خوب استان تهران، بیش از ۱۰.۶ درصد نسبت به انتخابات ۱۴۰۰، مشارکت شان بیشتر بوده است. 

کاشانی ضمن تشکر از حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت، اظهار داشت: اولین اصل در انتخابات، فرمایشات مقام معظم رهبری است یعنی حضور پر تأثیر و مشارکت مردم.

عضو شورای شهر یادآور شد: روز جمعه، ما دوباره انتخابات داریم و این کار ناتمام را باید به اتمام برسانیم. باید شخص سکان‌دار امور اجرایی کشور را انتخاب کنیم. من از یکایک این شش نامزد تشکر می‌کنم که برای حفظ و بقای نظام، حضور یافتند و آبروی خود را خرج کردند و با مردم صحبت کردند.

کاشانی اظهار امیدواری کرد که در روز جمعه مردم بیش از مرحله نخست در انتخابات مشارکت و حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما