شناسهٔ خبر: 67420791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ستاد انتخابات دو اطلاعیه صادر کرد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۶ تاکید کرد: حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای به همراه کارت شناسایی صادره از سوی فرمانداری مربوطه، مجاز است و این افراد می‌توانند تا پایان زمان اخذ رای و شمارش آراء و تنظیم صورت‌جلسه، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت، در محل شعبه حضور داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات با صدور اطلاعیه 26 اعلام کرد:

بسمه تعالی

به اطلاع اعضای محترم شعب اخذ رای می‌رساند، بر اساس قانون، حضور نمایندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رای به همراه کارت شناسایی صادره از سوی فرمانداری مربوطه، مجاز است و این افراد می‌توانند تا پایان زمان اخذ رای و شمارش آراء و تنظیم صورت‌جلسه، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت، در محل شعبه حضور داشته باشند.

همچنین نمایندگان فرماندار ترتیبی اتخاذ نمایند تا این نمایندگان در محل مناسبی استقرار یابند.

ستاد انتخابات کشور

پیام تشکر خطاب به مردم

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۲۷ ضمن پایان مهلت اخذ رای، آغاز مرحله شمارش آراء انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را طبق قوانین مربوطه اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است

بسمه تعالی

به آگاهی اعضای محترم شعب ثبت‌نام و اخذ رای می‌رساند که، مهلت زمان اخذ رای به پایان رسید. لذا اعضای مذکور موظفند از رأی‌دهندگانی که به هنگام اعلام زمان پایان انتخابات در صف حضور داشته‌اند، رأی‌گیری به‌عمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ فردی برای رای دادن در داخل شعبه باقی نمانده است، مرحله شمارش آراء را طبق قوانین مربوطه آغاز نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دل‌هایی مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، در انتخابات حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

۲۷۲۱۵

نظر شما