شناسهٔ خبر: 67414164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان:

ایثارگران در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی پیشتاز بودند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: در طول انقلاب اسلامی، ایثارگران همیشه در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات پیشتاز بودند.

صاحب‌خبر -

مجتبی میرحسینی در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زاهدان، در گفتگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و تجلی اراده ملت ایران است و در طول انقلاب اسلامی، ایثارگران همیشه در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات پیشتاز بودند.

وی افزود: امروز نیز همه ایثارگران در این انتخابات به نیابت از شهدا شرکت می‌کنند و با خلق حماسه بزرگ در انتخابات پیش رو، برای آینده ایران اسلامی و موقعیت منطقه‌ای ایران گام بر می‌دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا پرچم‌داران انقلاب اسلامی ایران هستند و آنها همچون مقام معظم رهبری به خداباوری، خودباوری و مردم باوری اعتقاد ویژه‌ای داشتند.

وی یادآور شد: وقتی دست‌نوشته‌ها و وصیت‌نامه شهدا را مطالعه می‌کنیم، درمی‌یابیم که آنها این تکلیف را بر عهده همه ما گذاشتند که مشارکت حداکثری را در انتخابات داشته و در همه صحنه‌هایی که نظام اسلامی نیازمند مشارکت جدی مردم است، حاضر باشیم.

میرحسینی خاطرنشان کرد: از عوامل موفقیت کشور ما تا امروز رهبری حکیم و فرزانه و وجود انسان‌های فداکار و شهدا و مشارکت جدی مردم است.

نظر شما