شناسهٔ خبر: 67413852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس‌جمهور منتخب نگاهش به تمام استان‌ها باید یکسان باشد

امام جمعه سنندج گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید با اخلاص، دلسوز و همانند یک پدر نگاهش به مردم تمام استان‌ها یکسان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه انسانی و اخلاقی است که بر دوش همه ما گذاشته شده و باید نسبت به آن بی‌توجه نباشیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مردم کردستان همواره در همه دوره‌های انتخابات پیشقدم و امروز هم حضوری پرشور پای صندوق‌های رأی خواهند داشت، گفت: مردم با حضور در انتخابات می‌توانند سرنوشت کشور را تعیین کنند. رئیس‌جمهور منتخب باید با اخلاص، دلسوز و همانند یک پدر نگاهش به مردم تمام استان‌ها یکسان باشد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه کردستانی‌ها سختی‌های زیادی را در طول دوران انقلاب به واسطه مرزی بودن، تحمل کرده‌اند، اما همیشه در صحنه انتخابات نیز حضور داشته‌اند، تصریح کرد: مردم این دیار از رئیس‌جمهور آینده امانتداری، اخلاص، دلسوزی و عمل می‌خواهند و به شعار راضی نمی‌شوند.

وی خدمت به جامعه را ضروری و همانند جهاد در راه خداوند دانست و افزود: رئیس جمهور باید به فکر مناطق محروم و جوانان سراسر کشور باشد. رئیس دولت جدید باید به دور از پارتی‌بازی، منفعت‌طلبی، حزب‌گرایی، تعصب و تبعیض هدفش خدمت به مردم و رفع مشکلات اساسی کشور باشد.

ماموستا رستمی مشارکت گسترده در انتخابات را وظیفه‌ای شرعی و قانونی دانست و عنوان کرد: انتخابات مربوط به دولت نیست بلکه حق مردم است و سرنوشت کشور را در قالب این رویداد سیاسی مهم تعیین می‌کنند.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: به عنوان خادم این مردم همواره مطالبات و مشکلات مردم و استان را به مسئولان کشوری و استانی منعکس و پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/481/

نظر شما