شناسهٔ خبر: 67408899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت خوبی در استان فارس در حال شکل‌گیری است

رئیس کل دادگستری فارس با تصریح بر این نکته که درصد مشارکت تعیین کننده مهم است، گفت: مشارکت خوبی در استان در حال شکل گیری است و مردم حضور پرشکوهی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی صبح امروز همزمان با آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران ضمن دعوت به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، اظهارداشت: همه مردم به این جمع بندی رسیده‌اند که اگر قرار است تغییر و تحولی در کشور رخ دهد باید از پنجره انتخابات بگذرد.

وی با تصریح بر این نکته که درصد مشارکت تعیین کننده و مهم است، افزود: طبیعی است که میزان مشارکت می‌تواند دوستان داخل و خارج را امیداور و دشمنان خارجی ما را ناامید کند.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: هیات نظارت فارس، سلامت در انتخابات را در ساعت ابتدایی فرآیند رأ‌ی‌گیری تایید کرده است.

وی ادامه داد: مشارکت خوبی در استان در حال شکل گیری است و مردم حضور پرشکوهی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارند.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: هیچ اخلالی تاکنون در فرایند اخذ رای ایجاد نشده است و امکانات برای حضور پر شور مردم در فارس فراهم است.

برای تغییر و تحول، راهی جز شرکت در انتخابات نداریم 

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: همه کسانی که زمانی به تحریم انتخابات روی آورده بودند، امروز به این نتیجه رسیده‌اند که راهی جز شرکت در انتخابات وجود ندارد.

قادری به کسانی که همچنان به عدم شرکت در انتخابات اصرار دارند، توصیه کرد: تحریم کنندگان اشتباه می‌کنند و باید با صندوق‌ها صلح کنند و اجازه ندهند دیگران برایشان تعیین کنند.

انتهای پیام/424.

نظر شما