شناسهٔ خبر: 67403602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رییس شورای اسلامی شهر سنندج:

توزيع عادلانه خدمات اولويت مديريت شهري سنندج است

صاحب‌خبر -
توزيع عادلانه خدمات اولويت مديريت شهري سنندج است
خبرگزاری آریا_رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تمام تلاش مجموعه شورا و شهرداری سنندج ایجاد بسترهای لازم برای خدمات‌رسانی به احاد شهروندان با تاکید بر اصل عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ عزت رضایی رییس شورای اسلامی شهر سنندج در دیدار با رییس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر سنندج و در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار کرد: امروز با تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و همچنین اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار دستگاه قضا امنیتی کاملا پایدار در سطح استان حاکم و مردم رضایتمندی بسیار زیادی از عملکرد دستگاه قضا دارند.
وی افزود: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری در سنندج با تعامل و همدلی خوبی که بین اعضا و مدیریت شهری وجود دارد توانسته ایم اقدامات خوبی در زمینه توسعه و عمران و همچنین پاسخگویی به مطالبات مردم برداریم.
رییس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه خدمات در مجموعه شهرداری از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است، گفت: گستردگی خدمات این مجموعه و اینکه تمام شهروندان به انواع مختلف با این نهاد سرو کار دارند تبعا انتظارات را هم افزایش می‌دهد.
وی تصریح کرد: تمام تلاش ما ایجاد بسترهای لازم برای خدمات رسانی به آحاد شهروندان با تاکید بر اصل عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است.
وی در ادامه با انتقاد از برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه شورا و شهرداری سنندج، گفت: متاسفانه شورا و شهرداری از سوی برخی‌ها بدون هیچ سند و مدرکی مورد اتهام قرار می‌گیرند که دور از انصاف است.
رضایی گفت: معتقدیم مدیریت شهری نیاز به همراهی همه بخش ها و دستگاه ها دارد و خوشبختانه همراهی و همکاری بسیار خوب دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری در سنندج تاثیر بسزایی در تحقق اهداف در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و دیگر معضلات شهری داشته است.
قوه قضائیه از ارکان اصلی نظام مقدس اسلامی است
فرهاد میمنت‌آبادی دیگر عضو شورای شهر سنندج هم با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیت جامعی بودند که برکات زیادی برای کشور داشتند نام گذاری روز شهادت این شهید والامقام به عنوان روز قوه قضائیه نشان از اهمیت جایگاه این قوه دارد.
وی تصریح کرد:قوه قضائیه از ارکان اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و عملکرد این قوه به فرموده رهبر معظم انقلاب عیار سلامت جامعه است.
این عضو شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: هرچه قوه قضائیه مقتدر و ریزبین و مقید داشته باشیم به همان میزان جامعه سالم‌تر و زندگی برای مردم راحت‌تر خواهد بود.
وی افزود: به واسطه شرح وظایف زیاد و گسترده ای که در مجموعه شهرداری وجود دارد، توقعات از این مجموعه زیاد بوده و به عنوان یکی از نهادهایی که عملکرد آن پیشانی نظام است تلاش همه ما ارائه خدمت سالم و صادقانه به مردم است.
وی عنوان کرد:ارائه خدمات در شهرداری یک بعدی نبوده و همه جانبه است به تعبیری شهرداری ویترین و پیشانی خدمت گذاری و خدمت رسانی حاکمیت بوده و نحوه عملکرد آن نقش مهمی در رضایتمندی جامعه دارد.
وی با تاکید براینکه تحقق اهداف و برنامه‌های شهرداری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان نیازمند همراهی سایر دستگاه‌هاست، گفت: دستگاه قضا همواره پشتیبان و حامی مدیریت شهری در سنندج بوده که شایسته تقدیر است، توانمندی و اقتدار دستگاه قضایه موجب اقتدار نظام می‌شود.
دیگر اعضای شورای شهر سنندج نیز در این نشست ضمن تبریک هفته قوه قضائیه خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضایی استان با مدیریت شهری در راستای رفع معضلاتی همچون مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، ساماندهی وانت های میوه فروش و...شدند.

نظر شما