شناسهٔ خبر: 67402177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

دیدار استاندار و اعضای شورای تامین با رئیس کل دادگستری استان البرز و تبریک هفته قوه قضائیه

استاندار و اعضای شورای تامین استان البرز با حضور در دادگستری کل استان هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبدالهی استاندار البرز با حضور در دادگستری کل استان با حسین فاضلی هریکندی دیدار و هفته قوه قضائیه را به وی و همکارانش تبریک گفت.
رئیس کل دادگستری استان البرز در این دیدار ضمن قدردانی از استانداری البرز در اجرا و پیگیری برنامه‌ها و تعامل مشترک گفت: فضای همراهی و همدلی ایجاد شده در بین دو قوه در استان کم نظیر و دارای رهاورد مثبت حل مشکلات استان، برای مردم است.
وی با یادآوری بیانات رئیس قوه قضائیه در سفر به استان البرز مبنی بر همراهی و تعامل مجموعه‌های اجرایی و قضایی و نماینده، ولی فقیه اضافه کرد: همین فضای شکل گرفته منجر به موفقیت‌های بزرگ در استان به نفع مردم شده است که تعطیلی زندان رجایی شهر، حل مشکل صدور اسناد تپه مرادآب و حل مشکل بیمارستان امام خمینی (ره) و صدور اسناد شهرک‌های صنعتی بخشی از این موفقیت‌ها بود.
فاضلی هریکندی در ادامه با تقدیر از تلاش مجریان، برگزار کنندگان و ناظران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز، ابراز امیدواری کرد حضور حداکثری و پرشور مدنظر مقام معظم در روز جمعه محقق شود و دشمنان از این فضای شور و حضور ناامید شوند.
عبداللهی نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از تلاش‌ها و همراهی‌های رئیس و مجموعه دادگستری کل استان در عرصه‌های مختلف امنیت، توسعه و آبادانی البرز، قدردانی کرد.
همچنین در دیدار‌های جداگانه، اعضای شورای تامین استان نیز با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان البرز، هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.

نظر شما