شناسهٔ خبر: 67374677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عید سعید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی است.

صاحب‌خبر -
تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در جمع سادات و اهالی شهر دررود، افزود: درعید غدیر جامعه اسلامی برای بعد از نبی مکرم اسلام، رهبر و مدیر پیدا کرد و ملاک مدیر اسلامی در این روز مشخص شد.
 
وی ایجاد انحراف در جامعه اسلامی را در اثر فاصله گرفتن برخی از خواص از ولایت بیان کرد و افزود: این گمراهی باعث ظلم به مسلمانان در زمان‌های مختلف شده که نمونه روشن آن، شهادت انسان‌های بی گناه در فلسطین مظلوم توسط چند میلیون صهیونسیت افراطی و سکوت بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان، است.
 
تولیت آستان قدس رضوی حضور باشکوه در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب رییس جمهور براساس معیار انقلاب را موجب ناامیدی اردوگاه دشمن و امیدواری مظلومان عالم بیان کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی گفت : کسی را باید انتخاب کرد که شعارها، سخنان و مواضع او با معیارهای انقلابی و سیاست‎ های امام راحل و رهبر معظم انقلاب منطبق‎ و نزدیک‎تر باشد. 

وی افزود : کسی که به قدرت، ایمان، مقاومت، استعداد ملت و منابع خدادادی کشور باور داشته و نه تنها اندک نگاهی به دشمنان و بیگانگان نداشته باشد، بلکه از آنها برائت و بیذاری بجوید و حالت استقلال در برابر بیگانگان در رأس آنها آمریکا داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: مشارکت حداکثری موجب افزایش قدرت کشور و پشتوانه امنیت ملی می‌شود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید داشتند.

وی با تأکید بر اهمیت گزینش اصلح و آگاهانه در انتخابات، عنوان کرد: علاوه بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب و گزینش نامزد اصلح نیز بسیار با اهمیت است؛ باید انتخاب بر اساس ملاک و معیار‌های انقلابی انجام شود.

 
دیدار با سادات و اهالی شهر، حضور در بوستان شهدای گمنام و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید سیدعلی اکبر حسینی از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در سفر به شهر دارالسادات دررود بود.
 
حجت‌الاسلام سجادی زاده، امام جمعه دررود نیز سفر تولیت آستان قدس رضوی به شهر دررود را به دلیل دارا بودن بیشترین جمعیت سادات موسوی، حسینی و موسوی عمادی، موجب خیر و برکت برای مردم این منطقه بیان کرد.
 
شرکت کنندگان در این مراسم سرسفره احسان حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت امام رضا (ع) اطعام شدند.
 
شهر دررود با جمعیت حدود هفت هزار نفر در شهرستان زبرخان قرار دارد.
 
 
 
عکس از: حسن نجم الشریعه
تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی تولیت آستان قدس رضوی: عید غدیر، تضمین کننده دیگر اعیاد اسلامی

نظر شما