شناسهٔ خبر: 67371201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

کارکنان دستگاه قضایی برای اجرای عدالت تلاش می‌کنند

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: کارکنان دستگاه قضایی در این سنگر مقدس، پاسداری از عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و برای اجرای عدالت تلاش می کنند.

صاحب‌خبر -

کارکنان دستگاه قضایی برای اجرای عدالت تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی روز سه‌شنبه با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی دستگاه قضایی استان با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی روحیه نشاط و شادی را به همکاران و خانواده‌ها تزریق می کند و یقینا در بهبود کارایی همکاران نقش مهمی دارد.

وی افزود: هدف از حضور در این برنامه تجلیل از تلاش‌های همکاران و خانواده آنهاست که با تمام سختی‌ها و مشکلات کار را پیش می برند و اجازه نمی‌دهند کار مردم به تاخیر بیافتد.

وی اضافه کرد: امروز فرصت مناسبی است تا خانواده کارکنان‌ قوه قضایی بدانند که پدرانشان و مادرانشان برای احقاق حق جهاد می کنند و چه زحماتی را متقبل می شوند.

در پایان این مراسم جوایز تیم‌های ورزشی اهدا و به قید قرعه ۹ دستگاه دوچرخه، ۱۰ دستگاه اسکوتر و تعدادی دیگر جوایز بین شرکت کنندگان در پیاده روی قرعه کشی و به آنان اهدا شد.

مسابقه طناب کشی، اجرای سرود و برنامه‌های شاد از دیگر برنامه های همایش پیاده روی خانوادگی دستگاه قضایی استان بود که در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

نظر شما