شناسهٔ خبر: 67363598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بازدید فرمانده سپاه قم از اردوی آب برد، فاتحین بسیج

فرمانده سپاه امام علي بن ابی طالب (ع) به همراه تنی چند از مدیران استانی از اردوی آب برد یگان فاتحین بسیج قم بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علي بن ابی طالب (ع) با حضور در سد کبار قم از اردوی آب برد یگان فاتحین استان قم بازدید و سرکشی بعمل آورد.

این اردو که جهت افزایش و ارتقای آمادگی رزم نیروهای گردان های یگان فاتحین در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی در خرداد ماه ۱۴۰۳ به مدت یک هفته در سد کبار قم (قدیمی ترین سد قوسی جهان) برگزار شد، مهدی متقیان معاون عمرانی استاندار، محمد پور تیموری مدیر کل راهداری استان، سردار تناور فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علي بن ابی طالب (ع) نیز سردار موحد را همراهی می کردند.

مهدی شادلویی فرمانده یگان فاتحین ضمن ارائه گزارش کامل به مسئولین حاضر در بازدید افزود: نیروهای حاضر در این دوره با مباحث عملی چون شنای رزمی و تیمی، سکانداری با قایق، تاکتیک های کانورانی در روز و شب، پرش از ارتفاع و اعتماد به نفس، حمل مجروح به ساحل آشنا می شوند.
وی با بیان اینکه پرش از قایق در حال حرکت و عملیات شبانه ناوبری و عبور از آب از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره است، ادامه داد: بسیجیان نیز با پاروزنی تیمی با قایق جیمینی و همچنین غواصی سطح و ناوبری در آب آشنایی بیشتری پیدا خواهند کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما