شناسهٔ خبر: 67357936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

برگزاری همایش تبیین، اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی 

سمیرا محمدی

همایش تبیین، اهمیت حضور حداکثری در انتخابات با حضور کارکنان و فعالان فرهنگی، هنری و گردشگری در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث آریا، مرتضی صفری، ۴ تیر ۱۴۰۳ در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم اظهار کرد: حضرت علی(ع) مظهر عدالت و مردم‌داری بود به‌گونه‌ای که در حکومت کوتاه حدود پنج ساله ایشان یک حکومت عدالت‌محور در جامعه اسلامی برقرار شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: حکومت‌داری حضرت علی(ع) نمونه والایی از یک حکومت اسلامی که باید در جامعه ساری و جاری شود مردم جامعه نیز اگر ببینند حاکمان آنها مانند آنها زندگی می‌کند با جان و دل پای کار آمده و از آن دفاع می‌کنند چرا که تبعیض و بی‌عدالتی موجب نارضایتی مردم می‌شود.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی نیز یک نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و عدالت‌محوری است که همه مسئولان نیز باید رفتار خود را با آن تراز تنظیم کنند.

صفری با بیان اینکه رای هر فرد در انتخابات بسیار مهم بوده و در تعیین سرنوشت کشور موثر است، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو از همه جناح‌های سیاسی کاندیدایی حضور دارد و هرکس براساس سلیقه خود می‌تواند به یکی از این افرادکه مورد تائید شورای محترم نگهبان قرار گرفته‌اند، رای دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برای عزت و سربلندی ایران اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخت شده است و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت باید همگی در میدان عمل بوده و از جمهوری اسلامی و ایران عزیز دفاع کنیم.

او گفت: هرچند در حوزه اقتصادی و معیشتی مشکلاتی وجود دارد که باید آنها را حل کرد اما در حوزه راهبردی همچون عزتمندی، استقلال از جمله معدود کشورهای جهان هستیم که از بالاترین سطح بازدارندگی و اقتدار برخوردار هستیم.

وی به نشست تهران در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: برای نمونه پس از جنگ جهانی دوم سران کشورهای پیروز در تهران جلسه‌ای بدون اطلاع شاه برگزار می‌کنند و حتی اجازه حضور او را در این جلسه نمی‌دهند.

صفری اظهار کرد: دنیای امروز دنیای اقتدار بوده و براساس منافع کشورها اداره می‌شود در حال حاضر ایران اسلامی از این عزت و اقتدار برخوردار است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه هر رای و حضوری در انتخابات موجب تقویت اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: این راستا باید به این نکته نیز توجه کرد رای بالا پشتوانه و اقتدار زیادی برای رئیس جمهور در داخل و خارج را نیز به ارمغان خواهد آورد همچنین خطر تهدیدات امنیتی را از کشور دور خواهد کرد.

او تصریح کرد: دولت سیزدهم در سه سال گذشته با تمام توان برای محرومیت‌زدایی و توسعه کشور تلاش کرد، تکریم مردم از شهدای خدمت در مراسم تشییع پیکر شهدا، نشان‌دهنده قدردانی مردم از آنها و مهر تائیدی بر خدمات مردمی دولت سیزدهم بود.

انتهای پیام/

نظر شما