شناسهٔ خبر: 67352635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید رئیسی دیپلماسی اقتدار را پایه‌گذاری کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه شهید رئیسی دیپلماسی اقتدار را پایه‌گذاری کرد، گفت: کاندیدای اصلح در انتخابات ۸ تیر ماه رئیس‌جمهوری انتخاب شود تا راه و مسیر شهید رئیسی ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری ظهر امروز، دوشنبه، در نشستی با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات بسیار به‌سزایی را در زمینه‌های متعددی به‌ویژه زیرساخت‌های کشور به‌ارمغان آورد اظهار کرد: شایسته است کاندیدای اصلح در حماسه 8 تیرماه انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شود تا راه تحول‌آفرین و حماسه‌ساز شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه می‌شود با الگوگیری از مکتب شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در عرصه‌های متعددی پیشرفت کرد، گفت: از تمامی راهبردها و ظرفیت‌ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری استفاده شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: شهید جمهور با رویکرد جهادی و انقلابی خود کلام آزادی‌خواهان جهان را فریاد می‌زد و توانست دیپلماسی اقتدار را در کشور پایه‌گذاری کند.

غضنفری، توطئه دشمنان برای محقق‌نشدن حضور حداکثری در انتخابات را یادآور شد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهمی در خنثی‌کردن ترفند و دسیسه دشمنان دارد.

انتهای پیام/190+

 

نظر شما