شناسهٔ خبر: 67347581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی پناهگاه مردم مظلوم فلسطین است / وحدت اقوام و مذاهب ایران اسلامی هوشمندی ملت ما را نشان می دهد

سرتیپ حسین معروفی گفت: ملت بزرگ ایران از قوم و مذهب و نگاه سیاسی زمانی که منافع سیاسی و اعتقاداتشان در خطر باشد دور یک میز جمع می شوند و این از هوشمندی ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

انقلاب اسلامی پناهگاه مردم مظلوم فلسطین است / وحدت اقوام و مذاهب ایران اسلامی هوشمندی ملت ما را نشان می دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سرتیپ حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در همایش علمای اهل سنت استان گلستان در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان گفت: مظلوم ترین مردمان در جهان اسلام، مردمان، خواهران و برادران ما در فلسطین و غزه هستند که عمده آنها هم اهل سنت هستند انقلاب ما پناهگاه این عزیزان شده است.

وی افزود:ملت ایران ملتی بزرگ و هوشمند است . در انقلاب اسلامی همه اقوام و مذاهب در از بین بردن رژیم ستمشاهی دست داشتند و امام خود را همراهی کردند و به فرمان وی لبیک گفتند و پیروز شدیم.

معروفی اظهار داشت: مردم کشور ما بزرگترین قربانی سلاحهای کشتار جمعی هستند و الان با گذشت سالیان سال از جنگ نا برابر هشت ساله می بینیم رزمنگانی را که با سم شیمیایی دست و پنجه نرم می کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ملت بزرگ ایران از قوم و مذهب و نگاه سیاسی زمانی که منافع سیاسی و اعتقاداتشان در خطر باشد دور یک میز جمع می شوند و این از هوشمندی ملت ایران است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هم نظام ما هوشمند است و هم مردم ما و دشمن از این می ترسد و به همین خاطر است که با نقشه های مختلف به دنبال شیطنت در کشور ما می باشد.

وی عنوان کرد: ما الان در یک پیچ تاریخی قرار داریم و عبور از این پیچ تاریخی ظرافت و دقت می خواهد. پس از طوفان الاقصی و وعده صادق دست برتر در منطقه ، دست جمهوری اسلامی ایارن است.

معروفی خاطرنشان کرد: امروز در این انتخابات نیاز به حضور معنادار و پرشور داریم و این وظیفه ماست ، چون دشمن در صدد آن است که ذائقه دختران و پسران ما تغییر بدهد و آنها را از آینده نظام و مملکت نا امید کند.

انتهای پیام/

نظر شما