شناسهٔ خبر: 67339271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان:

قالیباف را جانشین خوبی برای ادامه راه شهید رئیسی می‌دانیم

خرم‌آباد - عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان گفت: باتوجه‌به مشاهدات در میدان‌های مختلف، آقای قالیباف را جانشین خوبی برای ادامه راه شهید رئیسی می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات الغیب عصر یکشنبه در همایش حامیان قالیباف در خرم‌آباد با تأکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب فردی که ادامه‌دهنده آرمان‌ها و اهداف رئیس‌جمهور شهید باشد، اظهار داشت: باتوجه‌به بررسی‌ها و مشاهدات در میدان‌های مختلف، آقای قالیباف را جانشین خوبی برای ادامه راه شهید رئیسی می‌دانیم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی به مردان کار و تلاش نیاز دادیم، تصریح کرد: امروز دیگر شعاردادن ارزش ندارد.

عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان با تأکید بر اینکه برخی دنبال ایجاد شعارهای انحرافی هستند تا دید مردم را عوض کنند، افزود: ما باید از کسانی که عمری در میدان بوده‌اند و مسئله عمل‌گرایی همراه با تمام جوانب مدنظر رهبری دارند را حمایت کنیم و این ویژگی را در قالیباف می‌بینیم.

حجت‌الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه کسی که می‌تواند تهران را بسازد به‌یقین می‌تواند ایران را نیز بسازد و این ظرفیت در قالیباف وجود دارد، گفت: قالیباف مرد عمل و علم است هرچند که دانش وی در سایه عمل‌گرایی ایشان قرار گرفته است؛ اما تربیت دانشجویان متعدد و تألیف کتب به ایشان جایگاه ویژه‌ای داده است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی اخلاق را در خدمت سیاست آورده بود و محور اخلاق بود، تصریح کرد: امروز هم قالیباف بدون توجه به تخریب‌های دیگران و فقط با ارائه برنامه و ارائه راهکار با ضمانت کارنامه‌اش، در میدان رقابت‌ها وارد شده است.

عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه قالیباف از تخریب‌ها نمی‌هراسد و تصمیم گرفته کشور را بسازد، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم من هیچ‌وقت برای منافع دنیوی کارنکرده‌ام و خود را سرباز ولی‌عصر می‌دانم و یقین می‌دانم قالیباف در خدمت به مردم موفق خواهد بود و اگر دشمنی با او می‌شود از این می‌هراسند که ایران قوی خود را نشان دهد.

حجت‌الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه آقای قالیباف دارای نگرش متوازن به مسائل است و می‌دانیم در اقتصاد، سیاست و اجتماع این دو بافرهنگ و دین جایگاه ویژه‌ای دارد و همه‌جانبه‌نگر است، تصریح کرد: دوران آزمون‌وخطا گذشته است و دیگر نمی‌شود به شعارهای کاندیداهای بدون تجربه و ضمانت اجرایی اعتماد کرد، باید کسی را انتخاب کنیم که ضمانت عمل‌گرایی داشته باشد.

نظر شما