شناسهٔ خبر: 67336401 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی «رهروان غدیر» در فومن - اکونیوز

اقتصاد ایران: فومن- رییس اداره تبلیغات اسلامی فومن با اشاره به اهمیت رسانه در رساندن پیام غدیر به جهانیان گفت: همایش پیاده روی خانوادگی «رهروان غدیر» در فومن به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدی راثی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه ولایت اظهار کرد: تاریخی شدن پیام غدیر و رساندن آن به گوش بشریت به یک اقدام ویژه همگانی مانند میهمانی خانوادگی غدیر نیاز دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری این میهمانی از مدت‌ها پیش آغاز و همچنان در حال انجام است، افزود: تمامی مواکب، جریان‌ها، هیأت‌ها، رسانه‌ها و افرادی که به نحوی در برگزاری این میهمانی سهیم هستند می‌توانند در این امر نقش بسزایی داشته باشند.

راثی با اشاره به اهمیت رسانه در رساندن پیام غدیر به جهانیان و پوشش خبری و رسانه‌ای این حرکت بزرگ ادامه داد: همایش پیاده روی رهروان غدیر همراه با مولودی خوانی و پرده خوانی فردا دوشنبه رأس ساعت ۱۶:۳۰ به صورت خانوادگی و اهدای جوایز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن با بیان اینکه این کاروان به صورت پیاده از مقابل میدان ولیعصر (عج) به سمت مقبره شهید گمنام در داخل پارک شهر حرکت می‌کند، اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع غذای گرم، جشن‌های مختلف به مناسبت این ایام توسط گروه‌های مردمی، هیئات، شهرداری، بسیج و… در دستور کار قرار گرفته شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما