شناسهٔ خبر: 67323270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیش‌بینی قهرمان المپیک از نتایج پولادمردان ایران در پاریس

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: وزنه‌برداری در پاریس ۲ سهمیه دارد و امیدواریم که ملی‌پوشان بتوانند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم روز المپیک امروز (یکشنبه) با حضور کودکان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم پیام توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به مناسبت روز المپیک توسط سید مناف هاشمی، دبیر کمیته ملی المپیک قرائت شد.

حمل مشعل و پرچم نمادین المپیک توسط کودکان به مناسبت روز المپیک از دیگر برنامه‌های این روز بود.

بهدا سلیمی دارنده طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: جشن بسیار زیبایی بود و لذت بردم. باید از تمام دست‌اندرکاران این جشن تشکر کنم. در این جشن کودکانی حضور داشتند که می‌توانند آینده ورزش کشور باشند.

قهرمان اسبق دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان یادآور شد: حضور کودکان در جشن روز المپیک برای آنان خاطره‌ساز خواهد بود و می‌تواند تا سال‌های سال با آن خاطره‌بازی کنند.

وی افزود: وزنه‌برداری در پاریس ۲ سهمیه دارد و امیدواریم که ملی‌پوشان بتوانند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص پیش‌بینی خود از عملکرد علی داودی و میرمصطفی جوادی افزود: هر ۲ ورزشکار ما در رنکینگ چهار جدول گزینشی المپیک قرار دارند و به مدال بسیار نزدیک هستند. فدراسیون اردوهای خوبی را تدارک دید و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم کمک کردند و امیدوارم در مدت باقیمانده جهش رکوردی خوبی داشته باشند و در المپیک روی سکو بروند.

نظر شما