شناسهٔ خبر: 67322423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

میانگین پیشرفت طرح های نهضت ملی مسکن در زنجان ۷۰ درصد است

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: میانگین پیشرفت طرح های در دست اجرای نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۷۰ درصد است.

صاحب‌خبر -

میانگین پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان ۷۰ درصد است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، قزوینیان با بیان اینکه طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با اشاره به اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد است، افزود: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان افزود: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

قزوینیان گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده و ۷ هزار واحد باقیمانده نیز با تامین زمین، تخصیص پروژه خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا بیش از ۷۰ درصد است و برخی از پروژه‌ها بیش از ۹۸ درصد پیشرفت دارند، ادامه داد: عمده پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: طی زمان بندی انجام شده، افتتاح پروژه‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده و از خردادماه امسال تا خردادماه سال آینده تعداد قابل توجهی یا حجم زیادی از واحد‌های مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود و عمده واگذاری واحد‌های نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود.

نظر شما