شناسهٔ خبر: 67313749 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

زندیان: توصیه‌های رهبری در موضوعات انتخابات و تبلیغات کاندیداها رعایت شود

امیررضا قشقایی

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری نه تنها در این انتخابات بلکه در تمامی دوره‌های انتخابات تاکید بر رعایت اخلاق داشته‌اند. رقابت جای خود و رعایت اخلاق انتخاباتی جای خود را دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا زندیان، نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات امروز رهبر انقلاب مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدا عنوان کرد: کشور ایران کشوری اسلامی است و بر اساس منشوری کاملا مشخص و اسلامی امور کشور اداره می‌شود. رعایت اخلاق و احترام همواره در بخش‌های مختلف کشور اهمیت داشته است.

وی ادامه داد: در رقابت‌های سیاسی معیارها و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی باید مد نظر قرار گیرد. مقام معظم رهبری نه تنها در این انتخابات بلکه در تمامی دوره‌های انتخابات تاکید بر رعایت اخلاق داشته‌اند. رقابت جای خود و رعایت اخلاق انتخاباتی جای خود را دارد. از طرفی مناظرات انتخاباتی ایران در سراسر جهان دیده می‌شود.

زندیان یادآور شد: کشورهای دیگر این مناظرات را بی طرفانه نگاه می‌کنند و برای آنان اخلاق انتخاباتی قابل توجه است؛ بنابراین توصیه‌های رهبری در موضوعات انتخابات و تبلیغات کاندیداها باید رعایت شود. از طرفی همیشه نامزدی که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده در نهایت به پیروزی رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما