شناسهٔ خبر: 67311559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادرساری خبرداد:

تبريک مديرکل امور مالياتي مازندران به مناسبت روز ملي اصناف

صاحب‌خبر -
تبريک مديرکل امور مالياتي مازندران به مناسبت روز ملي اصناف

خبرگزاری آریا- تبریک مدیرکل امور مالیاتی مازندران به مناسبت روز ملی اصناف .

به گزارش خبرنگارآریادرساری، متن پیام تبریک محسن اسلامی مدیرکل امور مالیاتی  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام گذاری گردیده و این نام گذاری فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن و یادآوری جایگاه واقعی اصناف می‌باشد.

اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متدینی هستند كه با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت كرده و وجود همین صفات و ویژگی های بارز و منحصر به فرد آنان را از كسبه كشورهای دیگر متمایز و متفاوت ساخته است.

اصناف متعهد و خدوم كشورمان به ویژه اصناف استان مازندران در كنار پرداختن به فعالیتهای اقتصادی و كسب و كار همواره در مسایل روز كشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی منطقه نقش آفرینی كرده و از دیرباز با تبعیت از نهاد رهبری و مرجعیت دینی نقش بی بدیل و تأثیرگذار خود را در به ثمر رسیدن نهضتهای مردمی در طول تاریخ این مرز و بوم نشان داده اند، قشر زحمتكش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزشهای دینی كارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه های ارزشی همچون امانت،انصاف و عدالت بوده اند.

اینجانب برخودلازم می دانم ضمن تبریک به همه بازاریان به خصوص اصناف و بازاریان استان مازندران ،ازتلاشها، خدمات وهمکاریهای ارزشمند این قشر فهیم و زحمت کش تقدیر نمایم.

 

 

نظر شما