شناسهٔ خبر: 67304663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پاد: با آزادی حمید نوری ادامه مسیر برای دشمنان نظام سخت‌تر می‌شود

دستیار ویژه رئیس جمهور‌ درپیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: رسانه‌های معاند، ایران را منزوی می‌دانستند و مواردی مانند آزادی حمید نوری یک مستند برای نقض ادعاهای آنها است که این مسئله ادامه مسیر را برای دشمنان نظام سخت‌تر می‌کند. دستیار ویژه رئیس جمهور‌ درپیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: رسانه‌های معاند، ایران را منزوی می‌دانستند و مواردی مانند آزادی حمید نوری یک مستند برای نقض ادعاهای آنها است که این مسئله ادامه مسیر را برای دشمنان نظام سخت‌تر می‌کند.

صاحب‌خبر -

سکینه سادات پاد، دستیار ویژه رئیس جمهور در پیگیری‌ حقوق و آزادی‌های اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در خصوص آزادی حمید نوری از کشور سوئد، گفت: با آزادی حمید نوری، بلوغ و عقلانیت دیپلماسی قضایی، حقوقی و عمومی ما نشان داده شد؛ منطق جمهوری اسلامی ایران یک منطق بسیار روشن است و هرگز بدون منطق و خارج از چهارچوب عقلانیت، مصلحت و عزت ملت ایران با جایی گفت‌وگو نمی‌کند.

وی افزود: دشمنان و کشورهای غربی هر چقدر هم بخواهند با جمهوری اسلامی خارج از اصول عقل بشری سخن گویند، می‌دانند که راه به جایی نمی‌برند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ضمن تبریک آزادی حمید نوری، بیان کرد: دستگاه قضایی، ستاد حقوق بشر و دستگاه دیپلماسی تلاش‌های بسیار زیادی در این زمینه داشته‌اند و آزادی حمید نوری یک تشریک مساعی جمعی در کشور بود.

پاد در ادامه تصریح کرد: این موضوع نشان داد که منطق جمهوری اسلامی ایران یک منطق حقوقی، قانونمند، نظام‌مند، بدون تعارف و پیشرو است که این می‌تواند به عنوان یک الگو و راهکار برای شیوه‌هایی که‌ نتایج آن برای مردم ملموس است، ثبت و ضبط شود.

وی همچنین با اشاره به واکنش منافقین و رسانه‌های معاند به آزادی حمید نوری، مطرح کرد: طبیعی است که رسانه‌های معاند برای برخی از افکار خوراک تولید کنند و توقعی نداریم که آنها در شرایط کنونی خوشحال باشند؛ قطعا این مسئله یک شکست برای بدخواهان جمهوری اسلامی ایران است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در پایان با بیان‌ اینکه رسانه‌های معاند، ایران را منزوی می‌دانستند و این گونه موارد یک مستند برای نقض ادعاهای آنها است، تاکید کرد: این مسئله ادامه مسیر را برای دشمنان نظام سخت‌تر می‌کند؛ زیرا در شرایط کنونی، افکار عمومی هر آنچه که در مورد جمهوری اسلامی ایران بیان می‌شود را نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/

نظر شما