شناسهٔ خبر: 67303790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

پاسخ وزارت صنعت به گزارش روزنامه «شرق» شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

در پی انتشار مطلبی با عنوان «ابهام در واگذاری نمایشگاه لوازم خانگی» در روزنامه «شرق»، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه‌ای را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، در رابطه با چاپ گزارشی بـا عنوان «ابهام در واگذاری نمایشگاه لوازم خانگی» که در تاریخ ۱۰ خردادماه در روزنامه شرق به چاپ رســیده، وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخی را بدین شرح ارسال کرد:

مدیرمسئول محترم روزنامه «شرق»

با سلام و احترام؛

با عنایت به درج مطلبی بــا عنوان «ابهام در واگذاری نمایشگاه لوازم خانگی» در مورخ 1403/03/10 در آن روزنامه، مقتضی است وفق قانون مطبوعات نسبت به انتشار توضیحات ارسالی از سوی دفتر رسانه وزارت صنعت، معدن‌ و تجارت جوابیه در نسخه آتی آن روزنامه در همان جایگاه منتشر و در اسرع‌وقت اقدام لازم صورت پذیرد.

این پاسخ در تاریخ 30 خردادماه و در شماره ۴۸۵۹ روزنامه شرق به چاپ رسید که متن آن به شرح زیر است:

«صــدور هرگونــه مجوزهای نمایشگاهی فارغ از هرگونــه دیدگاه‌های صنفی، حســب چارچوب‌های تعیین شده در کمیتـه‌ای موســوم به کمیتــه صدور مجوزهای نمایشگاه‌های مستقر در سازمان توسعه تجارت ایران است که طی جلسات کارشناســی نســبت به صدور مجوزهای نمایشــگاهی در عناوین و گروه‌های کالایی گوناگــون اتخاذ تصمیــم می‌کند.

لذا پیگیری هرگونه اعتــراض پیرامون نحوه و چگونگی صدور مجوزهای نمایشگاهی از طریق سازمان توســعه تجارت ایران قابل پیگیری است.»

انتهای پیام/

نظر شما