شناسهٔ خبر: 67303471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لزوم تلاش همگانی برای حضور پرشور مردم در انتخابات

فرماندار قشم با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تمام تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم اتخاذ شده و باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور پرشور مردم در این آزمون سیاسی استفاده شود.

صاحب‌خبر -

محمد محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سرنوشت کشور، اظهار داشت: داوطلبان انتخابات با احساس وظیفه در این عرصه حضور پیدا کرده‌اند و باید در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی ادامه داد: به طور یقین مردم با آگاهی کامل از برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت تا فرد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی را به عنوان رئیس دولت انتخاب کنند.

رئیس هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان قشم، گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد انتخابات است که با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

محمدحسینی با بیان اینکه امروز چشم همه جهانیان به انتخابات در ایران اسلامی است، گفت: برای حفظ قدرت این نظام اسلامی در جهان، مشارکت همگانی در انتخابات امری ضروری است.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابات کلام رهبر فرزانه انقلاب یک امر اساسی است و همه باید تلاش کنیم حضور در انتخابات پرشور و حداکثری باشد.

فرماندار قشم با بیان اینکه بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف در قالب عوامل اجرایی، ستاد انتخابات، بازرسی، نظارت، امنیتی، انتظامی و خدماتی در روند برگزاری انتخابات شهرستان قشم مشارکت خواهند داشت، افزود: پس از تعیین شعب اخذ رای و مشخص شدن عوامل اجرایی ارائه آموزش‌های لازم به صورت حضوری و غیرحضوری به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نیز در حال انجام است.

محمدحسینی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات هشتم تیرماه و با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: امیدواریم که رئیس جمهور بعدی نیز همچون شهید رئیسی مسیر خدمت به مردم را در پیش بگیرد و پاسخگوی اعتماد این ملت با تلاش شبانه‌روزی و گره‌گشایی از مشکلات باشد.

انتهای پیام/7558/

نظر شما