شناسهٔ خبر: 67294867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تصمیم عجیب ستاره بارسا: جنگ بر سر دروازه!

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا، تصمیم گرفته است در این باشگاه بماند و برای جایگاهش رقابت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پنیا فصل گذشته را در بارسلونا سپری کرد و مصدومیت شدید مارک آندره تراشتگن از ناحیه کمر که باعث شد او چاره دیگری جز انجام عمل جراحی و دوری چند ماهه از میادین نداشته باشد در نهایت به سود این بازیکن تمام شد.

او در چندین بازی در دروازه بارسا قرار گرفت و با وجود مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمد توانست عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارد و به ناجی بارسلونا در دوران غیبت دروازه‌بان آلمانی تبدیل شود اما با بازگشت او بار دیگر مجبور شد که روی نیمکت بنشیند و منتظر فرصت باشد.

1978497

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش‌بینی کرده بودند که او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه را ترک کند و راهی تیمی شود که فرصت بیشتری برای بازی در اختیارش بگذارد اما حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که این بازیکن تصمیم دیگری گرفته است و مایل است که به حضورش در بارسا ادامه دهد.

پنیا مصمم است که عملکردی درخشان در تمرینات و در هر فرصتی که برای بازی به او داده شد به نمایش بگذارد تا بتواند هانسی فلیک را متقاعد کند که می‌تواند به او برای دروازه تیمش اعتماد کند و مایل است که رقابتی جدی با تراشتگن برای ایستادن در دروازه بارسا داشته باشد.

نظر شما