شناسهٔ خبر: 67293868 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی رژیم اشغالگر در تهیه گورهای جمعی برای صهیونیستها

وزیر امور دینی صهیونیستی اذعان کرد پس از هشدار دبیرکل حزب الله لبنان که هیچ مکانی از فلسطین اشغالی در امان نیست، وزارتخانه او برای دفن دسته جمعی شهرک نشین‌ها در شمال آماده می‌شود.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، وزیر امور دینی رژیم صهیونیستی از آماده شدن این وزارت متبوعش برای دفن دسته جمعی صهیونیست ها به سبب جنگ احتمالی با لبنان و پیامدهایش خبر داد.

<div id="video-display-embed-code_11236929"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264884/11236929?width=600&height=350"></script></div>

یک روز پس از اعلام موافقت ارتش با طرح های عملیاتی برای حمله به اسرائیل، دبیر کل حزب الله هشدار داد در صورت وقوع جنگ، هیچ جایی از اسرائیل از موشک های نیروهایش در امان نخواهد بود. 

سید حسن نصرالله گفت: باید در عرصه زمینی، هوایی و دریایی در انتظار ما باشند. در گذشته این موضوع را مطرح کردیم و اکنون آن را تکرار می کنیم: اگر جنگ به لبنان تحمیل شود مقاومت بدون هیچ قاعده و قانون و محدودیتی خواهد جنگید.

پس از تهدیدات حزب الله وزیر امور دینی اسرائیل در گفتگو با کانال ۱۴ اسرائیل گفت: وزارت متبوعش برای احتمال عملیات گسترده و دفن کشته ها به سبب جنگ احتمالی با حزب الله آماده می شود. 

میخائیل ملکئیلی وزیر امور دینی اسرائیل گفت: ما در وزارت امور دینی که مسئولیت دفن و خاکسپاری را برعهده دارد، در حال برگزاری نشست هایی هستیم و برای سناریوهای بزرگ در شمال آماده می شویم‌.

در این مصاحبه از وزیر پرسیده شد که آیا این وزارتخانه خود را برای خاکسپاری های جمعی آماده کرده است، وی بدون پرداختن به جزئیات پاسخ داد بله. 

خط آبی حد فاصل بین رژیم صهیونیستی و لبنان در هفته های اخیر شاهد تنش های شدید بوده است که موجب شد آمریکا بارها هشدار دهد و خواهان مهار آن شود.

 

نظر شما