شناسهٔ خبر: 67293291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

عرصه انتخابات مقابله علنی با استکبار است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات یک امر عبادی است، گفت: عرصه انتخابات مقابله علنی با استکبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام حمید رفیعی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هفته تبلیغ مکمل مسیر به سوی ظهور است و به هر میزان در جامعه نشر پیدا کند افراد را از بی‌تفاوتی رها می‌کند.

وی در ادامه افزود: لازمه تشکیل حکومت و نظام اسلامی نقش‌آفرینی فعال و مثبت همه مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: تاکید رهبری بر مشارکت مردم در حوزه اقتصاد موید نقش مثبت و اثرگذار مردم است.

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: انتخابات نمود احساس مسؤولیت دینی، اجتماعی، سیاسی و … مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک امر عبادی است، خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات مقابله علنی با استکبار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به هر میزان مردم نسبت به انتخابات اهتمام داشته باشند در ترویج آموزه‌های دینی اثر مستقیم دارد.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان کرد: وظیفه امروز همه دغدغه‌مندان حضور فعال در امر خطیر دعوت جامعه به مشارکت حداکثری و نقش‌آفرینی فعال مردم است، همان‌گونه که برای مناسک دینی تبلیغ و فعالیت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی بیان کرد: تقویت مجوعه‌های مردمی به عنوان بازوهای اصلی امر تبلیغ و دین‌داری به عنوان یک امر مهم تلقی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تحقق ملزومات فرمان جهاد تبیین یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به استقبال بی‌نظیر و اثرگذاری طرح قرآنی زندگی با آیه‌ها در ماه رمضان گفت: آمار اطلاع ۵۰ درصدی مردم موید توفیق این طرح بزرگ است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و فرمایش رهبری اظهار کرد: سرلوحه فعالیت تبلیغات اسلامی در حال حاضر و در روزهای نزدیک به ماه محرم مساله مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مساله مقاومت جز لاینفک پیشرفت است.

نظر شما