شناسهٔ خبر: 67288757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان صمت اردبیل:

دومین شهرک تخصصی آب کشور در نیر فعال است

نیر- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دومین شهرک تخصصی آب کشور در شهرستان نیر واقع شده که با ظرفیت مناسب در حال فعالیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر اظهار کرد: ظرفیت این شهرک تخصصی در تولید آب معدنی استاندارد و باکیفیت ۱۲۰ میلیون لیتر است.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرک واحدهای مختلف تولید و بسته بندی آب راه اندازی شده و فرصت اشتغال برای ۲۵۰ نفر فراهم آمده است که این ظرفیت تا ۶۰۰ نفر قابل ارتقاست

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل جهش تولید و صنعت در حال رخداد است، افزود: این فرآیند با احیای واحدهای تولیدی و جذب سرمایه گذاران جدید در حال انجام است و در شهرک تخصصی آب واحدهای خوبی در حال فعالیت هستند.

ایرانی بیان کرد: در دولت سیزدهم تلاش شد تا واحدهای تولیدی متنوع در استان مجوز فعالیت گرفته و با جذب سرمایه گذاران بهبود اشتغال و ارتقای نرخ مثبت در این حوزه رقم بخورد.

وی با قدردانی از فعالیت مناسب کمیته حمایت قضایی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با نگاه پشتیبانی از فعالان صنعتی و تولیدی گفت: در سال مزین به رونق تولید و مشارکت مردم تلاش بر این است تا اهداف موثر در این حوزه تحقق پیدا کند.

نظر شما