شناسهٔ خبر: 67287391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در مهاباد

همایش تجلیل از یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس امروز در مجتمع طلائیه مهاباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس و سران عشایر منگور در مهاباد، مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات هشتم تیر را سبب اقتدار بیشتر نظام و شکست نقشه های شوم دشمنان دانست.

سردار محمدحسین رجبی افزود: حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو، مایه امیدواری دوستان و عامل ناراحتی و یأس دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد.

سردار رجبی، در ادامه بر آمادگی سپاه پاسداران در تأمین امنیت و سلامت انتخابات تأکید کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به روند مطلوب بازسازی یادمان شهید کاوه و سرداران شهید در مهاباد، این یادمان را ظرفیتی بسیار مهم برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و گسترش صنعت گردشگری در منطقه دانست.

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد هم در این مراسم گفت: امنیت پایدار کشور حاصل حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام در تمام عرصه‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون، وحدت مردم و بصیرت و آگاهی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

سرهنگ اکبر نوروزی افزود: پیشکسوتان سپاه یادگاران دیروز عرصه های جنگ و دفاع از میهن اسلامی هستند که از هیچ تلاشی برای حفظ  امنیت کشور دریغ نکردند.

در ادامه یادگاران دوران دفاع مقدس هم در این مراسم حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر را عامل اقتدار هرچه بیشتر انقلاب و نظام اسلامی عنوان کردند.

رحیمی، نماینده سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی هم در این مراسم از ارائه خدمات ویژه به بیماران خاص و صعب العلاج خانواده‌های نیروهای مسلح در استان خبر داد.

در حاشیه مراسم، نمایشگاهی هم از فعالیتهای سپاه مهاباد در بازسازی یادمان ملی شهید کاوه، حوزه فضای مجازی، رسانه و عملیات روانی و معاونت اجتماعی سپاه و ایستگاه سنجش سلامت برای پایش و اندازه گیری فشار و قند خون شرکت کنندگان برپا شد.

<div id="video-display-embed-code_11235631"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264621/11235631?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما