شناسهٔ خبر: 67285947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح شهید عجمیان با حضور ۲۰۰ گروه‌ جهادی درآذربایجان غربی

طرح شهید عجمیان برای شاداب‌ وزیباسازی، و نیز نوسازی و بهسازی مدارس آذربایجان غربی با حضور ۲۰۰ گروه جهادی دانش‌آموزی انجام می‌شود

صاحب‌خبر -

اجرای طرح شهید عجمیان با حضور ۲۰۰ گروه‌ جهادی درآذربایجان غربی 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی  آذربایجان غربی   گفت: دانش آموزان در طول ایام تعطیلات دارای اوقات فراغت هستند که باید برای این اوقات برنامه ریزی شود و طرح شهید عجمیان یکی از طرح های تابستانی است که در راستای شاداب‌سازی، زیباسازی، مرمت، نوسازی و بهسازی مدارس استان در قالب طرح شهید عجمیان توسط ۲۰۰  گروه جهادی دانش‌آموزی انجام می‌شود.

 جهانگیر اسلام پرست، افزود: سازمان بسیج دانش آموزی در راستای غنی سازی اوقات فراغت و بسترسازی برای ایجاد فضاهای آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای تابستان امسال تدارک دیده است.

اسلام پرست ادامه داد: همچنین طرح «یاوران ولایت» نیز یکی دیگر از برنامه های این سازمان است که به‌دنبال ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای پیشگام، رشد استعدادهای دانش‌آموزان نخبه و ارتقای شاخص‌های تربیتی در دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه دوره یاوران ولایت یک زندگی چندروزه متفاوت برای جوانان است، گفت: این دوره می‌تواند به هویت دادن، قدرت تصمیم‌گیری، آموختن و حتی خطا کردن ازآنجاکه گاهی برخی تصمیم‌گیری‌ها اشتباه هستند، بیانجامد و توجه به رشد آگاهی و انقلابی گری پرورش تفکر، ایجاد خلاقیت، کادر سازی و یادگیری شود.

وی افزود: همچنین در روز غدیر غرفه سازمان بسیج دانش آموزی برپا شده که برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برای اجرا در این روز پیش بینی شده است.

  در پایان این نشست فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی به بیان مشکلات و مسائل مطرح شده پرداختند.

 

 

نظر شما