شناسهٔ خبر: 67283937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یادواره شهدای غریب در بوشهر برگزار شد + تصویر

مراسم گرامیداشت سید آزادگان حجت‌الاسلام علی اکبر ابوترابی‌فرد و یادواره شهدای غریب در اسارت با حضور معاون رئیس جمهور در بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد دهقان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سید آزادگان حجت‌الاسلام علی اکبر ابوترابی‌فرد در بوشهر خاطرات خود را در دوران اسارت مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در دوران اسارت 8 سال دفاع مقدس 14 ماه با حجت‌الاسلام علی اکبر ابوترابی‌فرد در یک مکان در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق قرار داشتیم.

معاون حقوقى رئیس‌جمهور و از آزادگان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه از آزاده سرافراز حجت‌الاسلام علی اکبر ابوترابی‌فرد آموزه‌های بسیاری کسب شد گفت: شجاعت و صبر و تحمل سختی‌های این آزاده همه را شگفت‌زده کرده بود و همه اسیران تعصب خاصی به حجت‌الاسلام علی اکبر ابوترابی‌فرد داشتند.

وی با بیان اینکه بسیاری از روحیه حجت‌الاسلام علی اکبر ابوترابی‌فرد با شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همانند بود گفت: سید آزادگان همواره بر خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی تأکید می‌کرد و شعار این آزاده سرافراز، همواره خدمت به نظام و انقلاب و مردم بود.

دهقان همچنین با اشاره به انتخابات 8 تیر ماه تصریح کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دولت از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت یا علیه هیچ کدام از کاندیدایی اقدام نمی‌کند و 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری ارزشمند هستند و یک نفر از آنها رئیس جمهور چهاردهم ایران اسلامی است.

معاون حقوقى رئیس‌جمهور برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری مردم را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: خوشبختانه با تمهیدات فراهم شده فضای خوبی برای رقابت و مشارکت کاندیداها در کشور شکل گرفته است.

در این برنامه ضمن بیان خاطرات برخی از آزادگان از دوران اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث، از کتاب خاطرات « زمستان می‌گذرد » نوشته محمد علی بصری آزاده هم بند معاون حقوقى رئیس جمهور در دوران اسارت و جانباز سرافراز دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/190/..

نظر شما