شناسهٔ خبر: 67266492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری:

مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار می‌شود

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: در بیمارستان قائم (عج) رشت، کوتاهی مدیریت بیمارستان به طور کامل مشهود است و در این راستا تصمیم به برکناری مدیر آن گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سیدمحمود حسینی‌پور که به عنوان نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری حادثه بیمارستان قائم (عج) رشت به گیلان سفر کرده امروز چهارشنبه سی‌ام خرداد_ با همراهی استاندار گیلان در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از شامگاه گذشته که به دستور سرپرست ریاست جمهوری وارد گیلان شده‌ام از بیماران بیمارستان قائم منتقل شده به سایر مراکز درمانی عیادت کردم و صبح امروز نیز چند نشست کارشناسی از جمله جلسه شورای تأمین در زمینه بررسی دقیق ابعاد این حادثه تشکیل شد.

مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار می‌شود

وی با اشاره به پیگیری و بررسی زوایای مختلف این حادثه در نشست شورای تأمین استان، افزود: دستگاه‌های مختلف نسبت به ارائه گزارش اقدام کردند که در این گزارش‌ها به طور مشخص قصور برخی از افراد مشخص شده است.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در بیمارستان قائم (عج) رشت، کوتاهی مدیریت بیمارستان به طور کامل مشهود است که در این راستا تصمیم به برکناری مدیر آن گرفته شد، ضمن اینکه در حوزه نظارتی نیز ترک فعل‌هایی بوده است که طی گفت‌وگویی که با استاندار گیلان داشتم، برخی از مدیران عزل خواهند شد.

حسینی‌پور با بیان اینکه کار کارشناسی در زمینه ریشه‌یابی علت این حادثه توسط دادستان گیلان پیگیری می‌شود، تصریح کرد: امروز و در این نشست‌ها با حضور دستگاه‌های مختلف تصمیماتی گرفته شد و بر این اساس به طور قاطع و جدی با همه عواملی که ترک فعل داشته‌اند و در حوزه‌های نظارتی وظایف‌شان را انجام نداده‌اند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار می‌شود


وی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) تصریح کرد: سرپرست ریاست جمهوری بر رسیدگی به بیماران و خانواده‌های جان‌باختگان تاکید جدی داشت و در این ارتباط دستورات داده و اقدامات لازم انجام شد.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: امیدوارم با این اقدامات، بازسازی و فعالیت دوباره بیمارستان قائم (عج) رشت با مدیر جدید و مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی به سرعت از سر گرفته و این مرکز درمانی فعال شود.

مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار می‌شود

حسینی‌پور افزود: بیمارستان قائم (عج) جزو بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارزشمند استان گیلان محسوب می‌شود و خدمات خوبی در گذشته ارائه داده است که امیدوارم با همکاری خوب این مرکز در حوزه پرستاری و پزشکی هرچه سریع‌تر شاهد خدمات‌رسانی این مرکز درمانی به بیماران باشیم.

نظر شما