شناسهٔ خبر: 67265491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با همکاری دولت مردمی و سپاه در همدان انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای ارزانفود

همدان- آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای ارزانفود با ۱۰ کیلومتر خط انتقال و مخزن بتونی ۶۰۰ متر مکعبی انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد صبح چهارشنبه در آئین بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای ارزانفود گفت: با صمیمانه‌ترین تبریکات، فرارسیدن دهه امامت و ولایت، سالروز عید غدیر خم را به شما مردم شریف و ولایتمدار تبریک و شادباش می‌گویم.

وی ادامه داد: استقبال گرم و صمیمی شما از خادمانتان در سفر اخیر، مایه دلگرمی و قوت قلب بود. از صمیم قلب از ابراز محبت‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ شما سپاسگزارم.

استاندار بیان کرد: همانطور که در این سفر مشاهده کردید، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی، گام‌های بلندی در مسیر عمران و آبادانی برداشته شده است و پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله راهسازی، آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی، کشاورزی و … به بهره برداری رسیده و یا در حال اجرا است.

وی افزود: این دستاوردها ثمره تلاش و کوشش بی وقفه مسئولان و همدلی و همراهی مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه عزم دولت مردمی بر این است که با تمام توان در جهت رفع مشکلات و خدمت به مردم شریف ایران گام بردارد گفت: یقیناً با همدلی و اتحاد، شاهد پیشرفت‌های روزافزون کشورمان در تمامی عرصه‌ها خواهیم بود.

استاندار همدان با بیان اینکه در اقدامی جهادی، ۱۰۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه سازندگی سپاه در سراسر کشور در دهه کرامت به بهره‌برداری می‌رسد افزود: یکی از این پروژه‌های ارزشمند، احداث خط انتقال آب به طول ۱۰ کیلومتر در روستای صعب‌العبور ارزانفود است، این پروژه که با عبور از سخت‌ترین مسیرهای کوهستانی به انجام رسیده، شامل احداث مخزنی به ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب نیز می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها که در راستای سرفصل دولت مردمی و یادگار شهید ابراهیم می‌باشد، اعتباری بالغ بر ۶.۵ میلیارد تومان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: کیفیت بالا با کمترین هزینه: قرارگاه سازندگی سپاه با بهره‌گیری از نیروهای جهادی و تجهیزات و امکانات در اختیار، پروژه‌ها را با کیفیتی مطلوب و در عین حال با صرف کمترین هزینه‌ها به انجام می‌رساند.

وی تاکید کرد: تمرکز بر مناطق محروم: این قرارگاه با اولویت‌دهی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، در جهت رفع موانع و محرومیت‌زدایی در این مناطق گام برمی‌دارد، نمونه‌ای از تعهد و عمل به موقع: بهره‌برداری از ۱۰۰۰ پروژه در دهه کرامت، نمادی از تعهد و عمل به موقع قرارگاه سازندگی سپاه به وعده‌های خود و همچنین تلاش بی‌وقفه این نهاد در جهت آبادانی و پیشرفت کشور است.

نظر شما