شناسهٔ خبر: 67263926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور پرشور در انتخابات، اقتدار و عزت ملی را به نمایش می‌گذارد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های خادمان مردم در دولت سیزدهم، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه است و حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، اقتدار و عزت ملی را به نمایش می‌گذارد.

صاحب‌خبر -
حضور پرشور در انتخابات، اقتدار و عزت ملی را به نمایش می‌گذارد
به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اکبر پورات در نشست تبیینی انتخابات با جمعی از جوانان، نخبگان و اقشار مختلف شهرستان گناوه بیان کرد: اکنون زمان آگاه سازی جامعه است، مسئولان باید خدمات دولت را در جهت آگاه‌سازی و مدیریت عموم جامعه به‌خوبی منعکس و تبیین کنند و در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌ها بیش از پیش در آگاه سازی جامعه استفاده شود.
وی با بیان این‌که حضور مردم در صحنه انتخابات در حقیقت مشارکت در بحث سرنوشت و آینده کشور است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری یاد می‌کنند که به روشنی نشان دهنده اهمیت این رویداد در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: حضور باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات، اقتدار و عزت ملی را به نمایش خواهند گذاشت و یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های خادمان مردم در دولت سیزدهم، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور پرشور مردم است که در این زمینه در استان بوشهر از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار هستیم.
وی گفت: بررسی عملکرد دولت مردمی ایران قوی در شهرستان گناوه بیانگر شتاب در اجرای طرح‌های زیرساخت توسعه‌ای، ارتقای شاخص‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم این شهرستان بوده است.
پورات بیان کرد: مردم ایران اسلامی در تشییع رئیس جمهوری شهید آن عظمت و شکوه را نشان دادند و اکنون که در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم، مشارکت حداکثری ملت ایران و مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در انتخابات ۸ تیر تکمیل کننده حماسه تشییع شهدای خدمت خواهد بود.

نظر شما