شناسهٔ خبر: 67261864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

کمک ۱۶ میلیارد تومانی نیکوکار شیرازی به توسعه خدمات بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از کمک ۱۶ میلیارد تومانی نیکوکار شیرازی به توسعه خدمات مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با بیان اینکه فرهنگ نیک اندیشی از شاخصه های فرهنگی برجسته استان فارس است، افزود: این نیکوکار عرضه سلامت به نیابت از بانوی مرحومه «احترام طالب زاده» مبلغ ۱۶ میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز، توسعه فضای فیزیکی اتاق های عمل و تکمیل پروژه های عمرانی بیمارستان حضرت زینب (س) اهداء کرده است.

او با اشاره به جایگاه شیراز به عنوان مرکز ارایه خدمات سلامت به اقصی نقاط کشور به ویژه استان های همجوار، افزود: ضروری است خیرین و مردم در کنار نظام سلامت باشند تا بتوانیم با توانمندی های خود در راستای ارتقاء ارائه خدمات در حوزه سلامت گام برداریم.

دکتر هاشمی اصل در ادامه گفت: با توجه به نوع خدمات درمانی قابل ارائه در بیمارستان حضرت زینب (س) و اهمیت توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی در راستای اجرایی هر چه بهتر سیاست های جوانی جمعیت، این خیر نیک اندیش کمک ۱۶ میلیارد تومانی خود را به این بیمارستان برای رفع نیازهای عرصه سلامت اهدا کرده است.

نظر شما