شناسهٔ خبر: 67244724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ساخت طرح ملی مسکن در گچساران به یاد رئیس جمهور شهید

با حضور وزیر کشور کلنگ ۶۸۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن در گچساران به زمین زده شد.

صاحب‌خبر -
آغاز ساخت طرح ملی مسکن در گچساران به یاد رئیس جمهور شهید
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، احمد وحیدی در آیین افتتاح مجتمع ۲۸۸ واحدی باغ انار شهرستان گچساران گفت: این طرح از یادگاران رئیس جمهور شهید است و ایشان هر ماه جلسه تشکیل می‌دادند و آخرین روند طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن مردم را مورد بررسی قرار می‌دادند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز به برکت تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی جمعی از مردم این منطقه صاحب خانه شدند که به آنها تبریک می‌گویم افزود: خانه‌های احداثی در طرح نهضت ملی مسکن دارای استاندارد و کیفیت خوبی هستند که از زحمات وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار برای به نتیجه رسیدن هزار و ۳۸۸ واحد در طرح نهضت ملی مسکن قدردانی می‌کنم.
وی با بیان اینکه خانه دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد، ادامه داد: امروز در گچساران کلنگ ۶۸۰ واحد جدید به زمین زده شد و ساخت این تعداد واحد آغاز می‌شود.
وحیدی بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال احداث است، ضمن اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار واحد احداث و تحویل متقاضیان شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در آیین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران که با حضور وزیر کشور صورت گرفت، گفت: وزیر کشور از وزیران جهادی دولت سیزدهم است که طی دو سال و چند ماه عمر این دولت برای هفتمین بار بوده که به این استان سفر کرده است.
علی احمدزاده با بیان اینکه وزیر کشور به مانند رئیس جمهور شهید دارای روحیه جهادی است، افزود: طرح نهضت ملی مسکن یادگار شهید رئیسی و دولت سیزدهم است که امروز به نمایندگی از هزار و ۳۸۸ واحد، مجتمع ۲۸۸ واحدی گچساران در ۳۶ بلوک افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی گفت: ۲ هزار و ۵۵۵ واحد مسکن در این استان طی عمر دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.
استاندار عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دست احداث است.

نظر شما