شناسهٔ خبر: 67228142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برپایی ۲۳۶ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم در خراسان جنوبی

۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری نذورات قربانی مردم امروز همزمان با عید سعید قربان در خراسان جنوبی برپا شد.

صاحب‌خبر -

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۷۶ پایگاه امداد و ۱۶۰ پایگاه مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عید سعید قربان، میادین و معابر اصلی در سطح استان نذورات قربانی مردم را برای نیازمندان جمع آوری می‌کنند.

عرب افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

وی گفت: هم اکنون ۴۳ هزار خانوار مددجو باجمعیت ۱۰۰ هزار نفر از خدمات حمایتی و معیشتی این نهاد در استان بهره‌مند هستند.

به گفته عرب همچنین مردم می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهداء کنند.

مردم سخاوتمند استان پارسال همزمان با عید قربان ۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی و تعداد هزار و ۲۹۷ راس دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری اهداء کردند.

نظر شما