شناسهٔ خبر: 67225417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگي كميته امداد استان کرمان براي دريافت نذورات عيد قربان

ادارات، مراکزنیکوکاری و پايگاه‌هاي مستقر کمیته امداد در سراسر استان آماده‌ دريافت نذورات و کمک های مردم خير و مومن در روز عيد سعيد قربان هستند.

صاحب‌خبر -

آمادگي كميته امداد استان کرمان براي دريافت نذورات عيد قربان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، ناصر عسکری نژاد افزود: همچون سال‌های گذشته نذورات مردم نیکوکار استان در قالب نقدی و غیرنقدی جمع‌آوري و در آستانه عید سعید قربان در اختيار محرومان و نیازمندان با اولوبت بیماران خاص و صعب العلاج قرار خواهد گرفت.
وي ادامه داد: با توجه به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و به منظور استفاده از ظرفیت کشتارگاه های استان، پایگاه هایی در محل کشتارگاه های سراسر استان دایر می شود و گوشت های قربانی جمع آوری شده در محل سردخانه کشتارگاه ها نگهداری و در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
عسکری نژاد خاطرنشان کرد: مردم خیّر و نوع‌دوست استان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها، ادارات و مراکزنیکوکاری تحویل دهند تا در سريع‌ترين زمان ممكن بین نیازمندان توزیع شود.
وی بیان کرد: مردم نیکوکار و مومن استان هم چنین می توانند از طریق کدهای دستوری #1*8877* و #034*8877*، شماره کارت 6037997950030461 و شماره حساب 0112674014007 با شناسه پرداخت 880319025 و یا از طریق سایتemdad.ir  کمک های نقدی خود را با آسانترین روش به دست نیازمندان واقعی برسانند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان هم چنین از راه اندازی پایگاه های جذب حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در محل های برگزاری دعای عرفه در سراسر استان خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می توانند از طریق سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده بگیرند.

نظر شما