شناسهٔ خبر: 67213143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار ایلام در بازدید سر زده از شهرداری:

سامانه‌های برخط شهرداری ایلام به روزرسانی شود

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام با اشاره به این که سامانه‌های ارتباطی و برخط شهرداری بایستی به‌روزرسانی شود، گفت: شهرداری باید عملکرد و رویه کاری خود را ارتقاء دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا امروز به‌صورت سرزده از واحد‌های مختلف شهرداری ایلام از جمله واحد مدیریت حقوقی و املاک، اداره املاک، ذی حسابی و دبیرخانه شهرداری مرکز و واحد‌های صدور پروانه و استعلامات شهرداری منطقه ۲ بازدید کرد.

استاندار ایلام در این بازدید از به روز نبودن سیستم و سامانه‌های برخط شهرداری و تأخیر در ارائه و صدور چرخه‌های گزارش‌گیری پروانه، انتقاد کرد و افزود: سیستم‌ها در شهرداری و فرآیند‌ها باید به روز و چرخه گزارش‌گیری برای صدور پروانه ساختمانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.
بهرام‌نیا با تأکید بر تکریم ارباب و رجوع، در جریان رسیدگی به کار‌ها و خواسته‌های مردم قرار گرفت و گفت: درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در اسرع وقت باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به این‌که عمده درخواست و مطالبات مردمی از جمله صدور پروانه و پایان کار در شهرداری مرکز و شهرداری منطقه ۲ شهر ایلام است، امروز از این ۲ اداره بازدید و فرآیند‌های کاری مردم بررسی و پایش شد.
استاندار ایلام تاکید کرد: ضرورت دارد اسناد مالکیت مربوط به شهرداری که جزء مایملک شهرداری است به روزرسانی شود تا هیچ حقی از شهرداری تضییع نشود.
 
در این بازدید استاندار ایلام با چندین نفر از مراجعه کنندگان به شهرداری ایلام گفتگو کرد و در جریان مشکلات و مسائل آنها و روند صدور پروانه‌های ساختمانی قرار گرفت.
 
بهرام‌نیا در ادامه با یکی از شهروندان تماس تلفنی برقرار کرد و جویای روند بررسی پرونده کاری وی شد.
<div id="video-display-embed-code_11222591"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261107/11222591?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما