شناسهٔ خبر: 6716537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل تعاون خراسان رضوی در گفت‌وگو با تسنیم:

بیش از ۸ هزار تعاونی در خراسان رضوی فعال هستند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از ۸ هزار تعاونی در خراسان رضوی فعال هستند.

صاحب‌خبر -

محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار، با اشاره به وجود 12 هزار و 800 شرکت تعاونی در استان خراسان رضوی، اظهار داشت: بالغ بر 8 هزار تعاونی فعال در استان مشغول به خدمت هستند.

وی با اشاره به مشکلات تعاونگران در زمینه تسهیلات بانکی، بیان کرد: با تغییر صندوق تعاون کشور به بانک سرمایه‌های اولیه در بخش تعاون با مصوبه هیئت وزیران افزایش پیدا کرد و امیدواریم بانک‌های تخصصی تجاری هم برای کمک ورود کنند و با تزریق منابع به بخش تعاون و صنعت یک تحرک و پویایی در استان بخصوص در شهرستان سبزوار ایجاد کنند.

احمدی همچنین با اشاره به مشکلات تعاونگران در بحث بیمه، خاطرنشان کرد: نرخ بیمه از ابتدای تشکیل قانون بیمه در تامین اجتماعی تا کنون تغییری پیدا نکرده و تغییر این نرخ در اختیار مسئولان استانی نیست و در سطح کشور باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر خدمات مناسبی به بیمه شدگان و کارفرمایان داده شود نرخ بیمه مشکلی نخواهد داشت، یادآور شد: مشکل میزان خدمات رسانی است که باید کیفیت و کمیت ارائه خدمات افزایش یابد.

احمدی با بیان اینکه امسال 2 هزار میلیارد تومان برای بخش صنعت خدمات کشاورزی در کشور توسط دولت پیش بینی شده است، ادامه داد: امیدواریم به زودی استانی و شهرستان‌ها مشخص و ابلاغ شود و توزیع تسهیلات در شهرستان‌های استان را شروع کنیم.

انتهای پیام/ آ

نظر شما