شناسهٔ خبر: 67152133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوآوری برای حل مسئله جوانان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نوآوری و همفکری در جهت تعامل برای حل مسئله‌های جوانان استان در زیربنای جشنواره‌های جوانان پرچمدار در نظر قرار دارد.

صاحب‌خبر -

تاجیک در دیدار با جوانان برتر در جشنواره جوان پرچمدار کردستان اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره جوانان پرچمدار ایران زمین آشنایی و معرفی با جوانانی بود که خارج از چهارچوب سمن‌ها فعالیت داشتند.

 مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: نکته ایده‌آل برگزاری این جشنواره نسبت به برنامه‌های مشابه را می‌توان این دانست که شبکه‌ای از جوانان پیشرو استان‌ها را به همدیگر شناساند و این آشنایی و شبکه همفکری بنای حل مشکلات حوزه جوانان استان‌ها و کل مجموعه کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما در معاونت امور جوانان از تکرار و تشابه جشنواره‌ها و برنامه‌های این حوزه پرهیز می‌کنیم و نوآوری و امتداد آشنایی جوانان برای همفکری و تعامل برای حل مسئله‌های جوانان استان در زیربنای این جشنواره‌ها را مد نظر قرار خواهیم داد.

 در این جلسه، مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان به بیان مسائل این حوزه پرداخت و پای درد دل جوانان کردستانی نشست.

نظر شما