شناسهٔ خبر: 6711169 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

150 کيلو هروئين درافسريه تهران به دست پليس افتاد

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی 1111 1394/05/08
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر در محدوده افسریه گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 150 کیلوگرم هروئین کشف شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد بخشنده افزود: با تحقیقات ماموران عملیاتی این یگان مشخص شد که فردی به نام quotation mark ر quotation mark اقدام به حمل و جابجایی گسترده مواد مخدر در محورهای شرقی تهران می کند.
وی گفت: بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات کنترلی و انتظامی، مشخص شد که وی قرار است مقادیر متنابهی مواد مخدر quotation mark هروئین quotation mark را با یک دستگاه خودروی سواری از جنوب کشور به تهران انتقال دهد.
سرهنگ بخشنده افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و یا متهمان و همچنین بازرسی از خودروی آنها صادر شد و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: پس از چند ساعت گشت زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی، سوژه مورد نظر در quotation mark افسریه quotation mark مشاهده شد و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه به همراه سه همدست دیگرش دستگیر شدند.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از داخل خودروی آنها نیز 150 کیلو و 500 گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
سرهنگ بخشنده در پایان گفت: هر چهار متهم در بازجویی ها به جرایم خود مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

نظر شما