شناسهٔ خبر: 67100780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

درخواست مادر شهید خنفری‌نژاد در منطقه ۱۰ اصفهان اجابت شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در دیدار با مادر شهید عباس خنفری‌نژاد، درخواست او را برای تغییر نام کوچه به‌ نام فرزند شهیدش اجابت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در دیدار با خانواده شهید عباس خنفری‌نژاد اظهار کرد: یاد شهدا در همه حال بازتاب خاطرات هشت سال دفاع مقدس است؛ روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی ما، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کرد و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآورد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا به‌ویژه شهدای خدمت افزود: مقام و جایگاه شهید و شهادت، تداوم راه آنان و باقی‌ماندن در مسیر شهدا وظیفه همه ما است، چراکه با تداوم راه شهدای گران‌قدر می‌توانیم دین خود را به آن‌ها ادا کنیم و خدا را شاکریم که به ما فرصت داد تا قدردان و سپاسگزار خانواده شهدا باشیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر آنچه از امنیت، آزادی و آبادانی کشور داریم، مرهون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های تک‌تک ایثارگران و خانواده شهدا است؛ همان‌هایی که وقتی نظام و کشور به آن‌ها نیاز داشت، ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان و فرزندانشان را در طبق اخلاص قرار دادند و برای اسلام و انقلاب فدا کردند.

صیرفی‌نژاد گفت: به خانواده شهدا غبطه می‌خوریم زیرا در کانون گرم آن‌ها و دامان پاک مادرانشان چنین شخصیت‌های گران‌قدری رشد کردند، به بالندگی رسیدند و چنین روح بزرگی پیدا کردند که جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه از دست ما به‌عنوان خدمتگزار برمی‌آید، برای مردم به‌ویژه خانواده شهدا دریغ نخواهیم کرد.

درخواست مادر شهید خنفری‌نژاد در منطقه ۱۰ اصفهان اجابت شد

به گزارش ایمنا، شهید عباس خنفری نژاد متولد بیست‌وششم آذر ۱۳۴۷ بود که یازدهم آبان ۱۳۶۱ در ۱۴ سالگی در منطقه عملیاتی محرم (عملیات رمضان) به درجه رفیع شهادت رسید؛ این شهید در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است، «کارهایتان فقط برای جلب نظر خدا باشد؛ ریا را از خود دور کنید؛ کوچک‌ترین کارهایتان را برای رضای خدا انجام دهید.»

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به‌همراه معاونان منطقه و مسئولان بنیاد شهید در دیدار با مادر شهید عباس خنفری‌نژاد، درخواست او را برای تغییر نام کوچه به نام فرزند شهیدش اجابت کرد و تابلوی کوچه شهید عباس خنفری‌نژاد را به مادر شهید تحویل داد، همچنین ضمن تجلیل از مادر شهید با اهدای لوح سپاس، تابلوی نام کوچه به اتفاق مادر شهید نصب شد.

نظر شما